wtorek, 7 lipca 2015

SUMMER ♥♥♥

Kochani ( nikt nie czytający ) są wakacje :)
Trzeba zacząć żyć pełnią życia :) Nie załamuj się jeśli nie wyjeżdżasz daleko .
Wystarczy że będziesz szczęśliwy z wakacji , bo przecież nie udane oraz nudne wakacje
nie są ciekawe. Korzystaj z dwóch  miesięcy wolnych od szkoły . W wolnym czasie
nie siedź dniami przed komputerem i użalaj się nad swoim życiem mówiąc , że Twoje życie nie ma sensu. Bzdurne łańcuszki wcale też nie są fajne , więc w czasie wakacji nie posyłaj straszących  , małe dzieci łańcuszków. Jest lato ! Po co problemy ?! Staraj się nawiązywać jak najwięcej kontaktów z rodziną , bo widzicie macie czas dla siebie tylko
w wolne dni . Te wakacje muszą być najlepsze ! W tym poście pragnę pozdrowić koleżankę Ingorrę , Ingę :) Dzięki Niej czuję że jest mi lepiej. Zna moje problemy
 i pomaga mi je rozwiązywać . Za chwilę napiszę nową notatkę , gdyż nie miałam czasu ponieważ korzystałam z wakacji na dworze :) Pozdrawiam Olisze. ♥

1 komentarz:

  1. Dziękować, ja uwielbiać to czytać i lubić pomagać ludziom :)

    OdpowiedzUsuń