poniedziałek, 15 czerwca 2015

Kim jestem ? Co robię ? Mój wiek ?

                              Cześć . 
        Nazywam się Oliwia . Mam ileś tam lat :) Nie podaję informacji 
          potrzebnych dla niebezpiecznych ludzi :D 
  Interesuję się modą , butami , Youtuberami , Blogerami oraz muzyką. 
                                    Nie tworzę muzyki , ale jej słucham.
  Gdy słucham muzyki czuję się jak w innym świecie. Nie słucham muzyki typu DISCO POLO .  Lubię muzykę zespołową , ale także solową. Lubię śpiewać , tańczyć , pływać , grać w siatkę , wspinać się i grać w piłkę ręczną ♥
♫Słucham między innym :
- Sia
- Bring Me The Horizont (BMTH)
- Skrillex
- Jay Elder
- DIPLO
- Zedd
- Avincii
- Jasmine Thompson 
- Zbuku
- Donatan
- Ariana Grande
- Galantis
- Metallica
- Slipknot
-  AC/DC
- David Guetta
- Buka & K2
- One Direction
- Nicki Minaj 
- DJ Snake
- Lily Wood
- Ellie Goulding
- Nico & Vinz
- Miley Cyrus
- Indila
- Imagine dragons
- Jason Deluro
- Calvin Harris
- Katy Perry
- Daladubz
- Darude
- Hozier
- Mija
- Rihanna
- Oxylice
- Eminem
- Vaski
- Edd Sheeran 
- Chrispy
- Dubsidia
- Ajapai
- Kiesza
- Martin Garrix
- Evanescene
- Taylor Swift 
- James Arthur
- Sarsa
- Grzegorz Hyży
- Lmfao
- Lady Gaga
Więcej nie piszę :P 
Myślę że się Wam (nikomu) spodobało :)
Pozdrawiam Oliwia. Olisze ☻

1 komentarz:

  1. Hejka swietny początek :) ja dopiero zaczynam wiec jak miałabyś czas I ochote to zapraszam do mnie http://szubrytka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń