piątek, 27 listopada 2015

 ♥♥♥ Hej ♥♥♥
Z góry przepraszam za nieobecność ;-; Na początek chcę pozdrowić następujące osoby :
-Zosię i Oliwkę ♥
-Marysię i Sonię, Emilkę, Paulinę , Esterkę, Ingę i wiele innych ♥
-Massimiliana , a z racji że jeszcze inny Max ma dzisiaj urodziny to go także pozdrawiam i wszystkiego najlepszego ;p No i oczywiście całą zbiórkę ,  ♥♥♥
Dzisiaj napiszę o miłości do SLIPKNOT ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ No więc tak ... :P
Zespół jest stary , aczkolwiek gra rock , metal i ogólnie wiadomo ;p
Poznałam zespół przez pewną korepetytorkę (pozdrawiam Ją także ;p). (Ogólnie to ja przychodzę do Niej na te korepetycje). Jej córki miały pełno ubrań , plakatów ,obrazów i rysunków z tego zespołu.
Pomyślałam że posłucham i poczytam o tym w internecie. 
Posłuchałam kilka piosenek i zakochałam się w tym zespole 
Ogólnie to takiej muzyki większość nie toleruje , aczkolwiek ja kocham tą muzykę i gorąco polecam do słuchania, może któraś piosenka Wam wpadnie do ucha :)
Teraz obrazki ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 




Za błędy przepraszam , pozdrawiam ♥ Bayo ♥

1 komentarz: